Online školení (webinář)

Absolvovat školení pro Vás nebylo nikdy snadnější a nemá žádné zvláštní požadavky na Váš hardware. Webinář probíhá tak, že školitel promítá obrazovku svého počítače přímo na Váš monitor, takže vidíte všechno, o čem mluví a co dělá. Se školitelem komunikujete přes sluchátka s mikrofonem připojenými k vašemu počítači (což doporučujeme). Pokud sluchátka nemáte k dispozici, můžete nám zavolat a komunikace bude probíhat po telefonu.

Jak na to?

Po objednání a domluvení termínu se k nám můžete připojit ve dvou až třech jednoduchých krocích:
  1. V domluveném termínu školení otevřete první odkaz, který Vám přijde emailem.
    1. Máte-li již nainstalován program TeamViewer: internetový prohlížeč se Vás hned zeptá, jestli jej chcete využít. Kliknete jen na „Otevřít odkaz“ (program TeamViewer budete mít označen modře). Program se spustí a hned sám připojí k webináři!
      Spustit TeamViewer
    2. Nemáte-li nainstalovaný program TeamViewer: internetový prohlížeč Vám nabídne možnost stáhnout soubor „Download single-use TeamViewer“.
      Download single-use TeamViewer
  1. Následně jen spustíte stažený soubor (pokud se Vás Windows zeptá, zvolte, že chcete povolit spuštění tohoto souboru) a TeamViewer se již sám připojí k webináři!

Pozn.: V případě, že by Vám výše uvedený postup nefungoval, klikněte v emailu na druhý námi zaslaný odkaz. Pomocí něj stáhnete a spustíte program TeamViewer QJ. Následně zadáte ID schůzky, které také naleznete v emailu, a zvolíte „Připojit“.

Doporučení

Ačkoli lze kvalitní školení jednoho připojeného účastníka provést bez jakýchkoli zvláštních požadavků na vybavení počítače, bude pro Vás určitě přínosem, když při školení budete moci využívat obě ruce. K tomu Vám namísto klasického telefonu doporučujeme použít sluchátka s mikrofonem, která připojíte k počítači. Další výhodou je mít větší monitor, na němž můžete mít vedle sebe spuštěný jak vlastní program (abyste mohli zkoušet nově učené znalosti v praxi), tak samotný webinář.

Upozornění pro více než jednoho účastníka webináře

Připojí-li se k webináři dva a více účastníků, je potřeba, aby každý z účastníků měl k počítači připojené alespoň reproduktory (aby slyšel školitele), v ideálním případě sluchátka s mikrofonem (aby mohl se školitelem komunikovat i hlasem). Nicméně v případě, že nemáte k dispozici mikrofon, můžete k dotazům využít chat, který je ve webináři přístupný.
Pozn.: Notebooky mají reproduktory i s mikrofonem obvykle zabudované v sobě, takže v tomto případě není potřeba používat sluchátka (doporučujeme však před samotným školením vyzkoušet kvalitu zvuku).

 

Nabídka práce
Auditorské osvědčení MRP účetních programů
Licenční ujednání
Zásady ochrany osobních údajů
© 2020 MRP-Informatics, s.r.o.
  info@mrp.cz
  577 001 258
MRP na Slovensku