Podpora

Podpora

Před tím, než zavoláte na hotline, prohlédněte si, prosím, Otázky a odpovědi (FAQ) - on-line databázi často kladených otázek a jejich odpovědí.

Registrovaným uživatelům našich programů nabízíme následující služby:

Telefonickou podporu (hotline)

  • Základní telefonickou poradenskou službu - Hotline poskytujeme zdarma (platíte jen běžné telekomunikační poplatky) pro legální uživatele našich programů do jednoho roku od zakoupení prvotní licence konkrétního programu a taktéž zdarma do jednoho roku od zakoupení upgrade tohoto programu. Telefonická poradenská služba je Vám k dispozici v pracovních dnech mezi 8. – 16. hodinou na telefonech:
    Pevná síť:  Zlín: 577 001 258; Praha: 281 925 630.
    Mobilní sítě: 606 704 704 (O2), 608 717 000 (Vodafone), 604 207 845 (T-Mobile).
  • Vyšší odbornou poradenskou službukonzultace složitějších problémů přímo s programátory na výše uvedených číslech v pracovních dnech mezi 14. a 15. hodinou (taktéž od nás zdarma za podmínek uvedených v předchozím bodě).

Školení

Školení (individuální i skupinová) jsou pořádána v školicích střediscích v Praze, Zlíně a Brně. Více informací zde.

Aktualizace

Poskytování nových verzí programů (aktualizací) za podstatně zvýhodněné ceny.

Servis

  • Individuální programátorské práce a práce na uživatelských datech v ceně 650,-Kč/hod.
  • Individuální servisní a poradenskou činnost (odvirování počítačů ap.) v ceně 350,-Kč/hod.